Sociable

Saturday, October 3, 2009

A Very Important Autumnal Message






Ah, a certain something is in the air, or rather, it's not quite as sweltering as it normally is here in the deep south. I do believe I actually felt a slight breeze the other day too. Since LSU football is in full swing [Geaux Tigers!], that must mean it's...fall.
That being the case, and because I love you all so very much, I want to pass along an important public service announcement since my friend Jamie was kind enough to send me the info. Hopefully it will help you be prepared for the unpleasant event on the horizon, and maybe even enable you to warn your friends in advance of the catastrophe.

No use beating around the bush about it...


because it's almost here...



FULL MOON ON OCTOBER 4th~~~~~~~~~~~







fall leaf photograph by Dominic's pics

39 comments:

Jessica said...

EWwwww! LOL I was reading, scrolled down and my five year old shouted "Pumpkins!" LOL I'm so glad he didn't know it was a booty.
Heeheee.

IT's true, even here in Florida we've had a few cooler, windier days. I'm loving it. Have a great weekend Angie!

Angie Ledbetter said...

LOL. We're even, Jessica, b/c I just spewed coffee on my shirt! hahaaaaaaaa. You have a great weekend yourself. :D

Kathryn Magendie said...

oh....my.....GAWD! laughing!!!!

A Mom on Spin said...

Oh Lordie! How do you expect any of us to go pumpkin picking now?

Angie Ledbetter said...

Kat...reminded me of Maggie Valley all decorated up for Halloween! hehe

AMoS -- LOL.......hope it brings you another smile once you enter the punkin' patch! :P~~~

Mandy's Life After 30 said...

I LOVE this time of year even when the cracks come out! Hahahaha!

Pumpkins are so much fun and good to eat (well maybe not the one you posted though). There are so many funny, great photos of pumpkins. Check out this site for cool carvings - http://www.extremepumpkins.com/pumpkinphotos.html

Have a great weekend!
~Mandy

Karen said...

OHHHH, my goodness! I will NEVER look at a pumkin the same again!

What a hoot. And shield the youngsters.

lol

Analisa said...

Angie, I was really really expecting a public service thing.

Then I was like OMGosh, that is one big butt and I instantly felt slimmer. Thanks

Michelle H. said...

AIIIEEE! My eyes!

Cruel... too cruel...

I wonder if that's a guy or a gal? No. Never mind. That's a question I don't want answered.

Lady Glamis said...

Ewwwwwwwwwwww!

Linda said...

That had me laughing out loud for real! Too, too funny!

Vodka Mom said...

I thought I felt someone back there!!!!!!!!


May I have another??

Carrie Wilson Link said...

And yet still somehow I was unprepared!

Angie Ledbetter said...

Thanks Mandy! I love the season too. Costumes, candy...and yeah, even cracks. (All those good C's.)

Karen - So glad to lend a new punkin' view to ya. :)

Analisa - So happy you have a whole new perspective! Glad to be of help. hehe

Had the same question, Michelle, but immediately put it out of mind.

Angie Ledbetter said...

LOL, Lady G. & Linda. Glad you got a smile on this nice Saturday!

Vodka Mom - Why, certainly you may. :D

Carrie, I'm so so pleased you were surprised. *grin*

Amie said...

GAHHHH!

Strange Fiction said...

Hahahahaha...that's way too funny!

We have something in the air here this morning.. falling, white, fluffy, turning the ground white...

Stacy Post said...

I had to rethink the pumpkin butter on my toast. Hilarious and frightening at the same time!

Marguerite said...

Lawdy be, Angie! You are a riot, girl! :) So hilarious, really gave me a shock and a good laugh. Have a great weekend and watch out for the full moon!

Karen said...

Can't.....stop......laughing!

Red Bird said...

Oh, Angie- nothing- and I mean, nothing- could have prepared me for this!
It's funny, too, because we were just perusing through one of those "you might be a redneck" books and I think this would qualify... ;)
You are too funny- hee hee hee.
:D

Angie Ledbetter said...

Smiles to ya, Amie.

Strange Fiction - I guess y'all get early sneaux and we get full moon punkins! hehe

OMG Stacy. LOL. Glad I don't like pumpkin butter. *shudder*

Marguerite - Happy Saturday, sha! Have fun down da bayou today. :)

Yay Karen!

Red Bird -- Now, I can't say what area of the country this photo came from...but you've probably made a safe bet. LOL. Glad I added to your weekend enjoyment. :D

Ambiance in the Attic said...

Laughed and laughed, this was great!

Anonymous said...

This keeps popping up on my screen. Please help kill it. Please, Please.
Oren

Dorraine said...

Ack...I so wasn't expecting that! And cheers to the poor soul who painted it.

I just made pumpkin cookies today. Suddenly they ain't a lookin' too good.

What a hoot, Angie!

Nina P. said...
This comment has been removed by the author.
Nina P. said...

Somehow got the wrong message on the wrong blog... Yours was to be "Thanks for the Warning!! I do love full moons... however... the lunar kind... unless... (hee hee). Love and Light, Nina P

Carol @ TheWritersPorch said...

I saw this last year and got just as surprised by it today!! :)

Elizabeth Bradley said...

Makes me glad I wasn't the make-up artist!

The Things We Carried said...

That is one moon I couldn't have ever expected to rise :)!

The Things We Carried said...

Angie, I laughed so hard I could barely catch a breath to write!

King of New York Hacks said...

Wouldnt want to see the pumpkin seeds LMAO

Midlife Jobhunter said...

Wow! Thanks for letting me know what I should do with my ass for Halloween!

Angie Ledbetter said...

Ambiance, thanks for visiting, and glad you enjoyed the full moon a day early! :D

Oren - Sorry, no can do. You're on your own. (Did the Great Pumpkin burn itself into your retinas?) hehe

LOL on bad punkin cookies, Dorraine.

Nina P - Glad you dropped by to catch the warning! :D

Was it as good as last year, Carol? hehe

Elizabeth - Me and you both!

TTWC - I'm soooo glad you got a good laugh! :D

King - LOL and ditto.

Midlife - Will your spouse be that compliant? LOLLLL

B.J. Anderson said...

LOL! That's pretty gross and awesome all rolled into one.

Angie Ledbetter said...

B.J. - Just the way I like it! LOL

Dorothy said...

Broke out in riotous laughter. I've seen a lot of full moon crazies but this takes the prize!
Love it.

Deb Shucka said...

Okay. I take a couple of days away and this is what I come back to. EWWWWW!!!!! :-)

Fragrant Liar said...

Oh, my eyes, my eyes!

I have already received the Pumpkin Butt several times in my email box, and now this?!

It's just wrong.

Labels (Posts, not Peoples)